woensdag 22 augustus 2012

UPDATE

Vanaf vandaag moet ik, net als de rest van de middelbare scholieren in het zuiden van Nederland, weer gewoon normale hele dagen naar school. Lekker met mijn zware boekentas zeulen en naar de boeiende verhalen van leraren luisteren, die natuurlijk de eerste les meteen al huiswerk op gaan geven - zij vinden onze vakantie blijkbaar al veel te lang. Dat betekent dus dat ik minder vrije tijd heb en dus ook minder tijd om artikelen te schrijven. Ik kan dus niet meer garanderen dat ik elke dag een artikel online zet, ook al is dat praktisch gezien nu ook al niet altijd zo, maar goed, haha. Ik probeer het wel zo vaak mogelijk, maar jullie zien wel. Dat wilde ik vandaag dus even mededelen, en eh, veel succes als je ook alweer moet blokken en als je vakantie hebt, nog veel plezier de laatste dagen of weken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten