zaterdag 4 augustus 2012

Tag #2: From head to toe - this or that?

Vandaag weer tijd voor een leuke tag! Normaal is zondag tagdag, maar omdat mijn zusje morgen jarig is (het is nu donderdag) en ik dan dus niet kan bloggen moet ik vandaag ook een artikel schrijven voor zaterdag (wanneer je dit dus leest). Omdat ik zo ook nog naar een vriendin ga en tag-artikelen in principe gauw klaar zijn heb ik besloten om hem een dagje naar voren te schuiven. In de vakantie heb je immers toch nooit dagenbesef, dus who cares? ;) In ieder geval, vandaag dus een leuke 'zondagse' tag waarin ik telkens een keuze maak tussen 2 dingen op beauty- en fashiongebied (behalve de random vragen). En ik weet gewoon nu al dat ik bij een aantal dingen absoluut niet ga kunnen kiezen of een heel vaag antwoord gaan geven, haha, ik ben slecht in kiezen, that's just me. Anyway, de tag heb ik gespot op de blog van Summer, maar toen ik een beetje ging Googlen kwam ik erachter dat de tag oorspronkelijk veel uitgebreider is, dus nu heb ik de vragen overgenomen van Suzanne. :)





MAKE-UP

Blush of bronzer?
Ehmm... Blush. Hoewel ik het beide niet gebruik (ik heb slechts 2 blushes in mijn bezit en geen enkele bronzing powder - o god, ik moet hier een heleboel dingen gaan opbiechten...) omdat ik het eigenlijk gewoon een beetje overbodig vind, vind ik het wel leuk staan als mensen blush dragen, terwijl ik met bronzer écht helemaal niets heb.
Lipgloss of lipstick? Ik heb eigenlijk altijd alleen maar lipgloss gedragen, hier heb ik er dan ook het meeste van en ik vind glossjes echt heel mooi en handig. Echter probeer ik sinds een tijdje ook meer lipstick op te doen omdat ik dat toch ook heel mooi vind, dus ik moet dat van mezelf ook maar fijn gaan vinden, haha. O, wacht, nu moet ik een keuze maken, hè... Lipstick, op het moment (morgen kan dat weer anders zijn, hoor).
Eyeliner of mascara? Mascara, zonder twijfel. Mascara wil ik eigenlijk altijd dragen, dat vind ik gewoon een soort basis en het staat iedereen, eyeliner is alleen als ik er zin in heb, of om een look wat opvallender te maken, niet iets dat ik elke dag draag.
Foundation of concealer? Daarvoor geldt hetzelfde als voor de lipdingen, ik heb me altijd stug vast gehouden aan concealer, maar sinds ik een BB cream heb (dat beschouw ik ook gewoon als foundation) kan ik daar stiekem niet meer zonder. Maar toch concealer, ik laat foundation toch liever weg dan concealer omdat je daarmee niet ál je oneffenheden kunt verbergen en met concealer - als het goed is - wel.
Neutraal of kleur? Neutraal. Ik vind het heel leuk als mensen iets met kleur doen, maar dat past gewoon niet zo bij mij. 
Oogschaduw in vaste vorm of losse poeder oogschaduw?
Vast, met losse oogschaduw kan ik echt niet overweg, dan zit ik binnen de korte keren helemaal onder het poeder. :$

Kwasten of sponsjes? Kwasten, sponsjes gebruik ik niet. BB cream/foundation doe ik overigens gewoon met mijn vingers.


NAGELS

OPI of China Glaze? Ik heb (heláás) nog geen lakjes van China Glaze, zou ik graag willen hebben, maar tot die tijd sowieso gewoon OPI omdat ik verliefd ben op dat merk (en ik denk ook niet dat CG dat kan veranderen, but you never know).
Lang or kort? Lang (maar niet té).
Acryl of natuurlijk? Natuurlijk, acryl is zo'n gedoe.
Felgekleurd of donker? 's Zomers fel, 's winters donker.
Met nailart of zonder nailart? Vroeger zou ik met geantwoord hebben, en dat vind ik nog steeds superleuk om te zien, maar zelf doe ik het eigenlijk nooit meer echt, dus nu toch zonder.


BODY

Parfum of Body Spray? Ik heb geen Body Spray, dus parfum. Niet dat ik dat wel veel heb, ik vind lekkere geuren vaak veel te duur. Oké, dat is niet helemaal waar, ik houd van de geuren van de Action - ja, kan ik ook niets aan doen - en die van Essence vallen me ook alles mee. Maar ik heb gewoon niet zoveel zin om geld uit te geven aan iets dat ik toch altijd vergeet op te doen of er te lui voor ben, haha.
Bodylotion of Body Butter? Moeilijk keuze... Bodylotion.
Douchegel of zeep? Douchegel, hoewel ik zeep vaak wel lekkerder vind ruiken is gel veel handiger.
Lush of The Body Shop? Ik heb niets van The Body Shop (dit wordt een beetje gênant, jongens) en ik vind Lush echt superlekker en zo, dus Lush.


KLEDING

Spijkerbroek of joggingbroek? Spijkerbroek, voor over straat tenminste. Ik voel me nogal ordinair als ik in een joggingbroek naar buiten ga, haha.
Lange mouwen of korte mouwen? Korte mouwen, ik heb het niet zo snel koud. Of wacht, tenzij de mouwen echt héél erg lang zijn, zodat je echt je halve handen erin kunt verstoppen, ik houd daarvan. <3
Jurkjes of rokjes? 's Zomers jurkjes, 's winters rokjes.
Streepjes of ruitjes? STREEPJES!
Teenslippers of sandalen? Teenslippers.
Sjaals of hoedjes? HOEDJES! Ik heb echt een hele verzameling, haha, ik hoooud ervan. Van sjaals heb ik altijd het idee dat ze mij echt niet staan.
Oorknopjes of oorhangers? Oorhangers.
Kettingen of armbanden? Mijn Piccolo-armbandje heb ik vrijwel altijd om, maar verder kettingen.
Hakken of platte schoenen? Hakken vind ik veel, veel en veel mooier, maar ik vind ze meestal gewoon niet praktisch. Dus voor een feestje of zo hakken, en dagelijks platte schoenen.
Jasje of vest? Vest zit lekkerder, maar voor de buitenkant: jasje.


HAAR
Liggende vrouw met een oranje bloem in lang bruin haar
Krullend of stijl? Ik heb stijl haar, maar krullend is mooier.
Knot of paardenstaart? Ligt eraan bij wie, haha.
Schuifspeldjes of clipjes? Als er iets op zit, een bloemetje of strikje of zo: clipjes, ik ben gek op die dingen! Maar anders schuifspeldjes.

Haarlak of gel? Haarlak.
Lang of kort? Lang.
Licht of donker? Ik ben blond, maar ik vind donker haar mooier.
Lok of pony? Lok. 
Los of vast? Vast zit fijner, los is mooier. Ik heb het zelf vrijwel altijd los omdat mijn gezicht nog boller lijkt als ik het vast heb.


RANDOM
Regen of zonneschijn? Zonneschijn, dat is vrolijker. Maar qua temperatuur ga ik voor regen, want ik houd niet van hitte. Bwegh.
Zomer of winter? Winter. Ja, verklaar me maar voor gek. Maar ik houd van sneeuw en ijs en eigenlijk ook meer van vriezen dan van 35 graden.
Herfst of lente? Lente.
Chocolade of vanille? Ehm. Chocolade?
Westen of oosten? Ik ben echt zo'n persoon die alles wil wat ze niet heeft (zie: krullend/stijl haar, licht/donker haar, etc.), dus hoewel ik in het oosten van het land woon, kies ik voor het westen, want daar zijn alle leuke steden (oké, ik houd van Arnhem, maar dat was het dan ook wel, dat wordt ook een beetje saai). Als je naar de hele wereld kijkt... geen idee. Ik wil dolgraag naar Amerika, maar ook naar Zuidoost-Azië, dus ja.

Zo, nu weten jullie weer een beetje meer over mij. Tenminste, alleen door die paar duidelijke antwoorden die ik tussen de vaagheid en twijfel door gegooid heb, haha. Als je me nog ergens tussen wil laten kiezen, reageer dan vooral even en ik probeer antwoord te geven. :)

PS. Tags zijn er om over te nemen! Als je een link naar jouw artikel over deze tag in de comments plaatst (voor deze ene keer mag het) neem ik zeker even een kijkje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten